Travel Wiadomości Branżowe

Gaz łupkowy. Duże szanse, lekceważone zagrożenia?

6 czerwca br. firma komunikacyjna Headlines Porter Novelli i ośrodek analityczny THINKTANK organizują spotkanie dyskusyjne „off-the-record” dla branży związanej z wydobyciem gazu łupkowego. W spotkaniu udział wezmą Marcin Korolec,

6 czerwca br. firma komunikacyjna Headlines Porter Novelli i ośrodek analityczny THINKTANK organizują spotkanie dyskusyjne „off-the-record” dla branży związanej z wydobyciem gazu łupkowego. W spotkaniu udział wezmą Marcin Korolec, Minister Środowiska oraz Piotr Woźniak, Główny Geolog Kraju.

Gaz łupkowy może oznaczać duże szanse dla polskiej gospodarki, dla wielu firma a także dla lokalnych społeczeństw i samorządów. Konieczne jednak jest spełnienie kliku warunków – jednym z nich jest dialog z interesariuszami, odpowiednie zarządzanie ich oczekiwaniami oraz analiza i przedstawienie potencjalnych zagrożeń związanych z eksploatacją łupków. To wspólne wyzwanie dla instytucji publicznych i firm.

Spotkanie ma na celu znalezienie rozwiązań jak skutecznie budować klimat poparcia dla łupków i eliminować ryzyka komunikacyjne. „Stworzenie dialogu pomiędzy administracja publiczną a firmami i wspólne działanie jest warunkiem koniecznym do powodzenia tak strategicznego dla Polski przedsięwzięcia jakim jest inwestycja w poszukiwanie i wydobywanie gazu łupkowego.  Doświadczenia naszych kolegów z American Natural Gas Alliance pokazują, że przy tak wrażliwym projekcie konieczna jest wiarygodność, eksperckość i transparentność oraz uwzględnienie potrzeb i sposobów dotarcia do wszystkich grup interesariuszy” – jak powiedziała Joanna Pruszyńska-Witkowska, prezes Headlines Porter Novelli.

Do dyskusji zaproszono grono liderów firm zainteresowanych wydobyciem gazu łupkowego w Polsce, w tym PGiNG, Chevron, Grupa Lotos S.A., Orlen, Upstream, Petrolinvest S.A., PGE, RWE Polska, Gaz-System, ENEA S.A., United Oilfield Services, Veolia Water Systems, Talisman, Aurelian Oil&Gas, Deloitte. 

Headlines Porter Novelli to wiodąca firma  Public Relations działająca od 16 lat w Polsce, a od  6 w strukturach międzynarodowej sieci Porter Novelli, obecnej w 60 krajach. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji wielopłaszczyznowych kampanii edukacyjnych w obszarze zdrowia, ekologii i żywności, które przyczyniły się do zmiany postrzegania, zachowań oraz wyborów. 

A to już wiesz?  Nespresso uruchamia system odbioru zużytych kapsułek w celu recyklingu

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy